№ | ВИД РОБОТИ | ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ | ТЕРМІН ВИКОНАННЯ | ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
---|---|---|---|---|
1. | Провести засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) | Батьки, вчителі | За потребою | Директор школи |
2. | Повести круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Вчителі | Березень | Директор школи, практичний психолог |
3. | Провести моніторинг безпечності та комфортності закладу загальної середньої освіти шляхом опитування, анкетування учасників освітнього процесу. | 1-11 кл. | 1 раз в семестр | Класні керівники, практичний психолог |
4. | Розглянути на батьківських зборах питання з протидії булінгу на тему: «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала жертвою булінгу»; «Поговоримо про булінг та кібербулінг» | Батьки | 1 раз в семестр | Класні керівники, практичний психолог |
5. | Провести онлайн заняття з учнями «Що таке булінг?» за посиланням | 8-11 кл. | Вересень | Класні керівники, практичний психолог |
6. | Провести години спілкування на тему: — «Вчимося толерантному спілкуванню»; — «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг»; — «Кібербулінг — загроза ХХІ століття» | 1-4 кл. 5-7 кл. 8-11 кл. | Вересень | Класні керівники, практичний психолог |
7. | Провести тренінгові заняття: -«Спілкування між однолітками»; — «Скажемо булінгу — ні, дружбі — так!» — «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» | 1-4 кл. 5-7 кл. 8-11 кл. | Жовтень | Класні керівники, практичний психолог |
8. | Провести щорічну акцію «16 днів проти насильства» | 1-11 кл. | 23.11.20 р.- 08.12.20 р. | Педагог організатор, класні керівники, практичний психолог |